BeyondTrust Remote Support - tylko dla praktyków HelpDesk

DATA

30/06/2020

GODZINA

10:00 – 10:45

MIEJSCE

online

Wstęp

Zakończmy erę pasywnych webinarów. Przejdźmy do konkretów i sprawdźmy na żywo jak profesjonalne narzędzia wpisują się w potrzeby prawdziwych działów HelpDesk.

Podczas organizowanego wspólnie z EMS Partner webinaru zaprezentujemy Państwu BeyondTrust Remote Support – narzędzie usprawniające pracę HelpDesk oraz zapewniające rozliczalność i bezpieczeństwo sesji zdalnych.

Jak będzie wyglądało nasze spotkanie? Połączymy się na platformie WebEx, uruchomimy mikrofony i kamery (zachęcamy do tego serdecznie) by porozmawiać o praktycznych aspektach pracy przy wykorzystaniu Remote Support.

Poniższa agenda określa ogólne ramy naszego spotkania, finalnie będą ją kształtować zadawane przez Was pytania. Wskazujcie problem lub proces, którego obecne narzędzia nie potrafią zaadresować – a nasi Inżynierowie na żywo odwzorują je na Remote Support.

Prosimy o zapoznanie się z agendą i rejestracją – liczba miejsc jest ograniczona.

Agenda:
1. Wstęp – kim jesteśmy i co robimy?
2. Zagadnienia z obszaru HelpDesk
3. Mechanizmy nawiązywania połączeń bez VPN i bez stosowania chmury. Zastosowanie rozwiązania on-premise.
Aspekty bezpieczeństwa i architektura systemu
4. Kilka sposobów nawiązywania sesji wsparcia zdalnego przy zachowaniu centralizacji.
Jedno narzędzie, bez względu na protokół dostępowy
5. Zaawansowane funkcje konsoli serwisanta [Laboratorium]. Na poziomie zarządzania infrastrukturą oraz na poziomie obsługi zgłoszenia
6. Obsługa sesji autonomicznych (bez udziału użytkownika) [Laboratorium] – obsługa sesji serwerowych
7. Rozliczalność, raportowanie i nagrania sesji z perspektywy kierowników helpdesk oraz działu bezpieczeństwa [Laboratorium]
8. Analiza raportów z użycia haseł kont o podwyższonych uprawnieniach

Zapraszają:
Tomasz Smug – PAM System Engineer w EMS Partner
Adam Skarżyński – Inżynier Systemowy w Comp

Zarejestruj się

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

Partnerzy