BeyondTrust Remote Support - tylko dla praktyków HelpDesk

DATA

21/07/2020

GODZINA

11:00 – 11:45

MIEJSCE

online

Wstęp

 

Zapraszamy Państwa na drugi interaktywny Webinar z cyklu “II śniadanie z BeyondTrust Remote Support”, podczas którego razem z naszym partnerem firmą EMS Partner chcemy porozmawiać z Państwem i zaangażować w wymianę myśli, spostrzeżeń i doświadczeń.

Mamy do dyspozycji fenomenalne narzędzie, które usprawnia pracę helpdesk, a także zapewnia bezpieczeństwo sesji zdalnych. Wiemy, że w wielu organizacjach system sprawdził się znakomicie, więc chcemy poddać pod dyskusję, czy znajdzie on zastosowanie również u Państwa.

Prosimy o zapoznanie się z agendą i rejestrację – liczba miejsc jest ograniczona.

Agenda:

1. Prezentacja możliwości operacyjnych

  • Agentowe oraz bezagentowe metody podłączania się użytkowników końcowych do systemu Remote Support
    Pokaz Wsparcie wszystkich podstawowych platform (Windows, Linux, MacOS, Android)
  • Prezentacja możliwości współpracy między serwisantami (przekierowanie zgłoszeń, dołączenie do innej sesji)
  • Działanie narzędzi do wykorzystania w trakcie sesji (kopiowanie plików, pozyskiwanie informacji, wbudowane skrypty, edycja rejestru)
  • Dołączanie do sesji zewnętrznych techników (np. inżynierów ze strony producenta)
  • Podnoszenie uprawnień w trakcie sesji (obsługa UAC)
  • Nawiązywanie sesji w sposób autonomiczny (obsługa systemów autonomicznych bez udziału użytkowników końcowych

2. Prezentacja możliwości przydzielania uprawnień i różnych ról dla serwisantów (ograniczanie uprawnień do funkcji system, dostępu do zasobów i poświadczeń z magazynu haseł, konfiguracja ról serwisantów i kierowników działu wsparcia)

3. Raportowanie i bezpieczeństwo (rejestracja sesji, ścieżka audytowa, uwierzytelnienie dwuskładnikowe.

Zapraszają:
Tomasz Smug – PAM System Engineer w EMS Partner
Adam Skarżyński – Inżynier Systemowy w Comp

 

Zarejestruj się

Rezerwacje na to wydarzenie są już niedostępne.

Partnerzy